voor iedereen iets te kiezen

Brugklassers van het Ostrea Lyceum worden automatisch lid van de OstreAcademy. De OstreAcademy daagt jou uit het beste uit jezelf te halen en verder te kijken dan het gewone lesprogramma. Een school is meer dan een plek waar je leert en daarom kijken wij ook verder dan alleen je cijfers. We vinden het belangrijk dat jij je interesses en talenten leert ontdekken én verder kunt ontwikkelen.

In de OstreAcademy krijg je de kans om deel te nemen aan allerlei verrassende en boeiende modules die wel even anders zijn dan het normale lesaanbod. De modules kunnen jou helpen om te ontdekken en ontwikkelen. En daarmee kun je uiteindelijk een betere keuze maken voor een vakkenpakket of vervolgopleiding. Of misschien vind je door het volgen van een bepaalde module wel een geweldige, nieuwe bezigheid voor buiten school.

Dat je daarbij nieuwe vrienden maakt, is sowieso een feit, want de modules van de Academy doe je samen met leerlingen uit andere klassen. Zo leer je meteen een heleboel anderen kennen die dezelfde interesses hebben als jij!

Het mooiste van dit alles is dat jij zelf kiest welke modules je gaat volgen. Via de links hieronder vind je per leerjaar alle opties die er zijn.

Modules klas 1

Modules klas 2

Op onze socials vind je allerlei foto's en filmpjes waarin je kunt zien wat er allemaal gedaan wordt bij deze modules. Meer weten? Neem contact met ons op, of bezoek ons Open Huis.