Benieuwd naar wat je tijdens de brugklas allemaal gaat doen?

Kennismakingsmiddag (alle afdelingen)

Een nieuwe school en nieuwe mensen. En waarschijnlijk ben je heel benieuwd naar wie die mensen zijn en waar je terecht komt. Daarom organiseren we in juni een kennismaking waar je jouw nieuwe klasgenoten, mentor en het gebouw alvast leert kennen.

Introductieweek (alle afdelingen)

In de eerste schoolweek leer je jouw klas, het gebouw en de mentor beter kennen. Na deze week ben je er écht klaar voor.

Smurfenbal (alle afdelingen)

De brugklas zou de brugklas niet zijn zonder het smurfenbal; een disco voor alle opleidingen waarin je niet alleen kunt dansen, maar ook bij kunt praten met leerlingen van andere opleidingen.

Nieuwjaarsgala (alle afdelingen)

Speciaal voor de onderbouwleerlingen organiseren we het nieuwjaarsgala.

Brugklasshow (alle afdelingen)

In het eerste jaar staan alle brugklassers op het podium tijdens de Brugklasshow.

Meer info
Anti-pest programma (alle afdelingen)

Pesten, op welke manier dan ook, doet pijn. Daarom gaan we in de brugklas aan de slag met dit onderwerp. Zo zorgen we er samen voor dat iedereen zich welkom en veilig voelt.

Anglia (mavo/havo/vwo)

Talent in taal? Dan heb je de mogelijkheid deel te nemen aan het Anglia-examen waarin je jouw communicatieve Engelse vaardigheden kunt trainen op je eigen niveau.

Meer info
Open Podium (alle afdelingen)

Ben je gek op entertainen? Twee keer per jaar kun je meedoen met het Open Podium. Wil je zelf niet meedoen maar vind je het wel leuk om te komen kijken? Dan ben je natuurlijk ook welkom.

Meer info
Ostrea Stage Event (alle afdelingen)

Ben je goed in zingen, toneelspelen of dansen? Of heb je een ander talent? Doe auditie voor het Ostrea Stage Event en wie weet sta jij te schitteren tijdens onze theatershow in theater de Mythe.

Sportklas (alle afdelingen)

Ben je graag sportief bezig? Kies dan voor twee uur extra sport. Tijdens de sportklas leer je sporten die je tijdens de reguliere gymles niet doet.

Schoolreis (alle afdelingen)

Voor alle opleidingen geldt dat we het schooljaar feestelijk afsluiten met de schoolreis, bijvoorbeeld met een bezoek aan De Efteling of Bobbejaanland.