open huis

Is het einde van jouw basisschoolperiode in zicht en wil je alvast weten hoe het eraan toegaat op het Ostrea Lyceum? Meld je dan aan voor ons open huis.

Tijdens het open huis, wat op locaties Bergweg 4 en Fruitlaan 3 georganiseerd wordt, krijg jij op een leuke manier informatie over het Ostrea Lyceum! Je kunt de gebouwen, docenten en leerlingen alvast een beetje leren kennen. Maak samen met je ouder(s)/verzorger(s) de keuze voor het open huis van de opleiding waarvoor je verwacht een advies te krijgen. Het open huis is voor leerlingen én hun ouder(s)/verzorger(s).

Dit jaar is het open huis op:
- vrijdag 26 januari 2024 van 18.00 - 21.00 uur. De school is open vanaf 17.45 uur, inloop tot 20.30 uur.
zaterdag 27 januari 2024 van 10.00 - 13.00 uur. De school is open vanaf 9.45 uur, inloop tot 12.30 uur.
Programma's zijn op beide dagen hetzelfde.

Aanmelden voor ons open huis kan via het formulier onderaan deze pagina. Je leert het gebouw kennen, kunt al je vragen stellen aan docenten en leerlingen en verschillende lesjes/opdrachtjes doen. We denken dat we je daarmee een goede indruk van onze school kunnen geven én je kunt de sfeer in de gebouwen proeven.

Om je aan te melden, selecteer je dus de juiste dag en locatie(s) van jouw keuze. Vul je gegevens in en na aanmelding sturen wij je direct een bevestigingsmail. Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan even de map spam. Enkele dagen voor aanvang van het open huis ontvang je van ons per mail de laatste praktische informatie.

Het programma is zo georganiseerd dat je op één dag allebei de locaties kunt bezoeken. Handig als jouw advies nog niet helemaal duidelijk is.

Heb je al een advies gekregen en wil je weten welke locatie je het best kunt bezoeken? Misschien kan onderstaand overzicht je helpen om te kiezen. Je mag ons natuurlijk ook altijd bellen of mailen als je vragen hebt.

* De organisatie van het open huis is onder voorbehoud van bijzondere omstandigheden. Mocht er iets aangepast worden dan zullen wij je hierover natuurlijk informeren.

Open huis

Advies basisschool

Basis/kader/gemengde leerweg* Basis
* Kader
* Basis/kader
* Kader/gemengde leerweg
* Gemengde leerweg
Bergweg 4
Mavo/havo/vwo* Gemengde/theoretische leerweg
* Theoretische leerweg/havo
* Havo
* Havo/vwo
* Vwo
Fruitlaan 3

Voor wie?

Groep 8 leerlingen en hun ouders/verzorgers maken tijdens ons open huis op vrijdag 26 en zaterdag 27 januari 2024 kennis met onze school, leerlingen en docenten. Kijk in alle lokalen, doe leuke opdrachtjes, stel je vragen aan docenten en leerlingen en proef de sfeer in de gebouwen.

WANNEER EN WAAR?

vrijdag 26 januari 2024 van  18.00 - 21.00 uur

alle locaties

zaterdag 27 januari 2024 van 10.00 - 13.00 uur

alle locaties

Waar?

We organiseren ons open huis voor locatie Bergweg 4 (vmbo) en Fruitlaan 3 (mhv). Ons advies is om aan te melden voor de afdeling waarvoor je een advies krijgt (of misschien al hebt gekregen). Je kunt je natuurlijk ook aanmelden voor beide locaties.

Tijdens het open huis krijg je alle informatie die nodig is om een goede keuze te kunnen maken!
Meld je nu aan!

Wil je deelnemen aan het open huis? Meld je dan snel aan! Aanmelden kan tot en met 13 januari. Je krijgt dan voorafgaand aan het open huis alle praktische informatie toegestuurd per mail.

Digitaal aanmelden is niet meer mogelijk. Toch nog graag deelnemen aan ons open huis? Neem dan telefonisch contact (0113-212020) met ons op!

Andere activiteiten

Brugklas magazine
Brugklasmagazine

Online magazine voor toekomstige brugklassers

meer info
Filmpjes

Bekijk onze filmpjes die je kunnen helpen bij het maken van jouw keuze.