fotografie

Locatie Oost

Als jij door het maken van foto’s wilt laten zien wie je bent en wat jij mooi vindt. Als jij wilt zien hoe je de werkelijkheid kunt veranderen en kunt aanpassen in Photoshop, je ook zelf model wilt zijn en niet bang bent om gefotografeerd te worden, dan moet je bij deze module zijn!

In deze module is het de bedoeling dat je via opdrachten je kennis van fotografie vergroot. Je gaat lekker veel op pad met je mobiele telefoon of met een spiegelreflexcamera van jezelf of van school. Je bewerkt je foto’s op school in Photoshop. Je bespreekt wekelijks de resultaten met elkaar en je geeft elkaar opbouwende kritiek. Je doet wat met de tips die je aangereikt krijgt. Uiteindelijk kies je een of meer foto's uit waar je trots op bent voor de eindpresentatie. Deze presentatie is te zien via sociale media en/of in het schoolgebouw.