Bèta Challenge School

Net voor de zomervakantie zijn we een officieel gecertificeerde Bèta Challenge school geworden. Een externe commissie heeft vastgesteld dat wij voldoen aan alle criteria van Bèta Challenge en daar zijn we trots op! Tijdens deze lessen gaan mavoleerlingen aan de slag met opdrachten van echte bedrijven. Na de leuke opdrachten van vorig jaar, waarbij o.a. een park werd ontworpen, een duurzame bouwkeet werd ontworpen en een kijkje achter de schermen plaatsvond bij de watershow Aquanura in de Efteling, gaan de leerlingen dit jaar weer aan de slag met leuke, nieuwe opdrachten. Het onderwijsprogramma is niet alleen leuk en uitdagend, maar het sluit ook aan op diverse technologisch getinte vervolgopleidingen in het mbo.