Extra iNFORMATIE VOOR OUDER(S)/VERZORGER(S)

Voor ouders/verzorgers die nog extra informatie willen over bijvoorbeeld advies, plaatsing, aanbod of andere onderwijszaken organiseren we op dinsdag 22 februari een extra informatieavond. Vragen over bijvoorbeeld ondersteuning en begeleiding, over (de inhoud van) de OstreAcademy of onderwijsinhoudelijke zaken kunnen deze avond gesteld en beantwoord worden. Deze avond is niet bedoeld voor de leerlingen, de gegeven informatie zal echt gericht zijn op ouders/verzorgers.

Voor leerlingspecifieke vragen adviseren we om een aparte en persoonlijke afspraak te maken met de zorg- of teamcoördinator. Wilt u hiervan gebruik maken, dan kunt u mailen naar info@ostrealyceum.nl of bellen met 0113-212020.

Aanmelden melden voor deze avond kan t/m 13 februari via het formulier onderaan deze pagina.

Voor wie?

Deze avond wordt georganiseerd voor ouders die meer informatie wensen.

Wanneer?

Dinsdag 22 februari 2022 om 19.30 uur

Waar?

Op de locaties Bergweg, Fruitlaan en 's-Heer Elsdorpweg

Voor ouders/verzorgers die specifieke vragen hebben over bijvoorbeeld onderwijszaken, begeleiding of begaafdheid.
Online aanmelden is helaas niet meer mogelijk. Wilt u toch nog aanwezig zijn bij de extra informatieavond, neem dan even contact met ons op via 0113-212020.