DE DIEPTE IN MET SPRINGEN, TURNEN EN ACROBATIEK

Locatie Zuid + Oost

Als jij al een aardige turner, springer of acrobaat bent, maar je wilt jezelf verder ontwikkelen en nog beter worden, dan is deze module iets voor jou!

In deze module bepaal je min of meer zelf aan welke onderdelen van turnen, springen of acrobatiek je wilt werken. Veel leerlingen willen naast de turnbewegingen die ze tijdens de normale gymlessen krijgen, ook graag nieuwe/moeilijke bewegingen met meer uitdaging leren, zoals bijvoorbeeld het maken van een flikflak, een overslag, een branie en/of salto’s met schroeven. Andere leerlingen willen weer verdieping op het gebied van acrogym of zelfs een hele serie leren maken op de tumblingbaan. Tijdens deze lessen kan je dit allemaal leren. Door de kleine groep leerlingen die toegelaten wordt tot deze lessen, is het mogelijk om op een intensieve manier precies te trainen wat je zelf graag zouden willen leren. De lessen zijn ook zeker een goede aanvulling voor leerlingen die mee zouden willen doen aan de springgroep van het Ostrea Stage Event. Deze module vindt plaats in een turnlandschap. Leerlingen worden binnen dit landschap uitgedaagd om nieuwe bewegingen uit te proberen. Leerlingen mogen zelf weten waarin ze zich verder willen ontwikkelen. Zo kan het zijn dat een aantal leerlingen meer met acrobatiek bezig is en anderen graag een flikflak willen leren, maar dat bepaal je zelf.