Online informatieavond

Wegens groot succes vorig jaar organiseren we op 21 december 2021 opnieuw een online Ostrea Jeugdjournaal. Deze avond maak je online kennis met onze school. Gewoon vanuit je luie stoel bij jou thuis. Pak wat te drinken en iets lekkers en laat je verrassen! Geen saai verhaal, maar een leuk en afwisselend inkijkje in onze school.

Verschillende collega’s vertellen wat het Ostrea allemaal te bieden heeft en welke keuzes je bij ons kunt maken. Heb je vragen? Stel ze direct via de livechat! Ons jeugdjournaal start om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 20.15 uur.

Aanmelden voor deze avond kan via onderstaand formulier. Ontmoeten we jou daar ook?

Voor wie, waar en wanneer?

Op 21 december om 19.30 uur voor leerlingen van groep 8 en hun ouders/verzorgers. Gewoon vanuit je eigen huiskamer!

Aanmelden?

Aanmelden kan t/m zondag 12 december via het formulier onderaan deze pagina.

Maak online kennis met het Ostrea Lyceum!

Tijdens het schooljaar organiseren we verschillende momenten waarop je kunt kennismaken met onze school.

Vragen of opmerkingen? Bel of mail ons! 0113-212020 of info@ostrealyceum.nl
Je kunt je niet meer digitaal aanmelden. Wil je toch nog graag meedoen, stuur dan een e-mail naar info@ostrealyceum.nl of bel 0113-212020.
Open Huis

Op 26 en 27 januari zetten we onze deuren open voor toekomstige brugklassers

meer info
Brugklas magazine
Brugklasmagazine

Online magazine voor toekomstige brugklassers

meer info
Filmpjes

Bekijk onze filmpjes die je kunnen helpen bij het maken van jouw keuze.